Reply
Thread Tools
HtheB's Avatar
Moderator | Posts: 3,716 | Thanked: 7,419 times | Joined on Dec 2009 @ Bize Her Yer Trabzon
#191
Originally Posted by Fuzzillogic View Post
Hee, nog meer kaaskoppen Een paar weken geleden heb ik een Buienradar-app gemaakt voor de N9. Met het k-weer van vandaag wel handig. Geschreven in pure QML (geweldig platform trouwens, nog nooit zo prettig een GUI geprogd!), maar ik gebruik wel meego-components en het is portrait-only; ik weet niet of en hoe makkelijk het te porten is naar de N900. Maar wellicht heeft die allang een buienradar-app.
Zet het op de apps.formeego.com repository,
en eventueel ook in de STORE zodat iedereen hier van kan profiteren!
__________________
www.HtheB.com
Please donate if you think I'm doing a good job.
 

The Following User Says Thank You to HtheB For This Useful Post:
Posts: 17 | Thanked: 8 times | Joined on Feb 2010
#192
Originally Posted by Fuzzillogic View Post
Hee, nog meer kaaskoppen Een paar weken geleden heb ik een Buienradar-app gemaakt voor de N9. Met het k-weer van vandaag wel handig. Geschreven in pure QML (geweldig platform trouwens, nog nooit zo prettig een GUI geprogd!), maar ik gebruik wel meego-components en het is portrait-only; ik weet niet of en hoe makkelijk het te porten is naar de N900. Maar wellicht heeft die allang een buienradar-app.
Ziet er goed uit!

Is het ook mogelijk om de '14 dagen details' of '5 dagen per 3 uur details' ipv de grafiek weer te geven? Dat zou nog wel een mooie toevoeging zijn.
 
Posts: 48 | Thanked: 39 times | Joined on Aug 2010 @ Netherlands
#193
Originally Posted by Fuzzillogic View Post
Hee, nog meer kaaskoppen Een paar weken geleden heb ik een Buienradar-app gemaakt voor de N9. Met het k-weer van vandaag wel handig. Geschreven in pure QML (geweldig platform trouwens, nog nooit zo prettig een GUI geprogd!), maar ik gebruik wel meego-components en het is portrait-only; ik weet niet of en hoe makkelijk het te porten is naar de N900. Maar wellicht heeft die allang een buienradar-app.
Hoe is het mogelijk. Ik zocht gister nog naar zoiets omdat ik te lui was een browser te openen. Het enige wat er lijkt te missen is de door mij altijd gebruikte '3 uur vooruit' voorspelling.

Dank!
 
Posts: 17 | Thanked: 9 times | Joined on Apr 2012 @ Heerlen, Netherlands
#194
Ik ben Russisch en woon sinds 18.03.2001 in Nederland, mag dat ook?

mijn N900 is redelijk standaard en het scherm is op, maar ding doet het nog redelijk.

De laatste tijd wordt de browser traag tijdens het typen van adressen. Dat los ik op door regelmatig de geschiedenis te wissen.

CSSU hoeft geen discussie over te bestaan, gewoon installeren die hap.
Het is maar een keer voorgekomen dat het mis ging, maar de oplossing werd al een paar uur later bedacht (de laatste update, zover ik weet)

Verder ben ik absoluut geen Linux guru, kan ook niet programmeren of zo.. maar ik kan wel goed lezen en nadenken..

Ik zou het allemaal graag willen leren, maar heb niet echt veel tijd en slaapgebrek.

mochten er vragen zijn, hoor ik het wel

groeten,

Evgeniy

ps. JAAA, met het EK ben ik zowel voor Russen als voor Oranje
 
Posts: 17 | Thanked: 9 times | Joined on Apr 2012 @ Heerlen, Netherlands
#195
Originally Posted by Wasmachinemann-NL View Post
Ik heb mijn N900 nu precies een jaar, Conclusie: Beste smartphone die ik ooit gehad heb, 3-4 maanden geleden heb ik hem voor het eerst geflashed.
Ik heb nu CSSU testing, Swappolube, KP50+950mhz overklok, en ik heb die Nokia video uitgezet, en ik ben mijn stylus kwijt, !
http://www.thenokiaparts.com/eng/tuo...00-spare-parts

een keer liet een vriend mijn N900 vallen, en heeft hem met de deur van een kast in de lucht gevangen, met het gevolg: een diepe deuk in het metalen framepje, met dat witte NOKIA logo er op.

in die webshop het framepje besteld en gekregen, makkelijk zelf vervangen. Heb dus weliswaar een, maar toch een goede ervaring met die webshop.

daar krijg je een nieuwe stylus
 
Posts: 17 | Thanked: 9 times | Joined on Apr 2012 @ Heerlen, Netherlands
#196
hmm, klote .. valt met net op dat er bovenaan staat : Shop is closed...

sorry
 
Posts: 479 | Thanked: 1,284 times | Joined on Jan 2012 @ Enschede, The Netherlands
#197
Originally Posted by TNL View Post
Ziet er goed uit!

Is het ook mogelijk om de '14 dagen details' of '5 dagen per 3 uur details' ipv de grafiek weer te geven? Dat zou nog wel een mooie toevoeging zijn.
Nee, want dat zijn geen plaatjes maar HTML, met een hoop zut eromheen. Andere afbeeldingen zijn ook niet altijd mogelijk. Er zit sowieso een bug in de animated gif viewer waardoor niet alle anigifs goed worden weergegeven. Ook wil je afbeeldingen toch wel graag in de juiste resolutie hebben, maar buienradar heeft nou niet bepaald een mooie API. Eigenlijk hebben ze geen API en heb ik de boel nu al bij elkaar gehackt Het is sowieso maar te hopen dat ze de boel niet blokkeren. Ik heb nog wel netjes gevraagd of het OK was dat de app die paar afbeeldingen in custom config opvraag, maar nooit antwoord gekregen

Om de app in de Nokia store te krijgen wil ik het eigenlijk nog vertalen naar Engels, anders komt het alleen in de NL-sectie. En ik denk dat ik niet de enige Nederlandstalige ben die zijn mobiel toch op Engels heeft ingesteld...
 

The Following User Says Thank You to Fuzzillogic For This Useful Post:
jellyroll's Avatar
Posts: 435 | Thanked: 684 times | Joined on Apr 2012 @ Netherlands 020
#198
Originally Posted by jellyroll View Post
Weet iemand hoe je op nitdroid gingerbread met laatste updates gprs internet op een KPN simkaart moet instellen?
Ik heb de APN gegevens ingevuld maar krijg geen internetverbinding alleen een 3G indicator dat data verstuurt.
SMS JA naar 1300
 
Posts: 290 | Thanked: 269 times | Joined on Apr 2010 @ Brussels
#199
Originally Posted by Fuzzillogic View Post
Nee, want dat zijn geen plaatjes maar HTML, met een hoop zut eromheen. Andere afbeeldingen zijn ook niet altijd mogelijk. Er zit sowieso een bug in de animated gif viewer waardoor niet alle anigifs goed worden weergegeven. Ook wil je afbeeldingen toch wel graag in de juiste resolutie hebben, maar buienradar heeft nou niet bepaald een mooie API. Eigenlijk hebben ze geen API en heb ik de boel nu al bij elkaar gehackt Het is sowieso maar te hopen dat ze de boel niet blokkeren. Ik heb nog wel netjes gevraagd of het OK was dat de app die paar afbeeldingen in custom config opvraag, maar nooit antwoord gekregen

Om de app in de Nokia store te krijgen wil ik het eigenlijk nog vertalen naar Engels, anders komt het alleen in de NL-sectie. En ik denk dat ik niet de enige Nederlandstalige ben die zijn mobiel toch op Engels heeft ingesteld...
Moest je probs hebben om deze app in de store te krijgen dan laat je maar iets weten. Heb jaren voor Nokia gewerkt dus kan mijn contacten wel aanspreken. (nu, deze contacten smelten als sneeuw voor de zon door vele reorganisaties :-))

Succes.
Ga je nog andere apps maken?
 
Wasmachinemann-NL's Avatar
Posts: 386 | Thanked: 1,094 times | Joined on Aug 2011 @ Netherlands
#200
Mensen,
Heb sinds kort een nieuwe N900, Wat kan ik het beste met de oude doen? Pwniee Express installeren en security pentesten?
 
Reply


 
Forum Jump


All times are GMT. The time now is 08:18.