Active Topics

 


Reply
Thread Tools
Posts: 1,163 | Thanked: 1,873 times | Joined on Feb 2011 @ The Netherlands
#161
Om eerlijk te zijn zit ik ook wer op 47 na update en eigenlijk bevalt ie me best. Zeker de betere drivers voor de H-E-N usb, werkt echt prachtig die hostmode voor usb
 
Posts: 1 | Thanked: 0 times | Joined on Jun 2011
#162
oke en weer een nederlander erbij
 
XiliX's Avatar
Posts: 356 | Thanked: 217 times | Joined on Aug 2010 @ Netherlands
#163
Jemig wat is het hier stil... Is iedereen op vakantie?
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik, als ik HEN installeer, mijn USB apparaatjes op mijn N900 aansluit? zijn daar kabels voor, of moet ik zelf knutselen (kan ik wel, maar goed). Want de connector op de N900 is een micro usb B aansluiting, en geen AB of A...
 
Posts: 239 | Thanked: 194 times | Joined on Jul 2010 @ Amsterdam
#164
Originally Posted by XiliX View Post
Jemig wat is het hier stil... Is iedereen op vakantie?
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik, als ik HEN installeer, mijn USB apparaatjes op mijn N900 aansluit? zijn daar kabels voor, of moet ik zelf knutselen (kan ik wel, maar goed). Want de connector op de N900 is een micro usb B aansluiting, en geen AB of A...
Zijn er geen usb-female naar micro usb kabels beschikbaar?
__________________
Please give or donate your 2 cents to help me keep on going.
 
Posts: 182 | Thanked: 69 times | Joined on Nov 2009 @ Netherlands
#165
Bij DealExtreme kun je voor 2 euro een verloopstukje kopen. Wel is het beter niet direct een blok op je n900 aan te sluiten, met de kwetsbare USB-poort.
Ik heb ook voor 4euro een klein USB hubje gekocht, met externe voeding, dan kun je ook met HDDs aan de gang.
 

The Following User Says Thank You to maartenmk For This Useful Post:
Posts: 11 | Thanked: 0 times | Joined on Mar 2010
#166
Originally Posted by maartenmk View Post
Bij DealExtreme kun je voor 2 euro een verloopstukje kopen. Wel is het beter niet direct een blok op je n900 aan te sluiten, met de kwetsbare USB-poort.
Ik heb ook voor 4euro een klein USB hubje gekocht, met externe voeding, dan kun je ook met HDDs aan de gang.
Hier een afb van dat tussenstukje met aan weerskanten een vrouwtje aansluiting.
http://dl.dropbox.com/u/13814150/usb...e-hen-n900.jpg
 
Posts: 1,163 | Thanked: 1,873 times | Joined on Feb 2011 @ The Netherlands
#167
Originally Posted by XiliX View Post
Jemig wat is het hier stil... Is iedereen op vakantie?
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik, als ik HEN installeer, mijn USB apparaatjes op mijn N900 aansluit? zijn daar kabels voor, of moet ik zelf knutselen (kan ik wel, maar goed). Want de connector op de N900 is een micro usb B aansluiting, en geen AB of A...
Ik weet niet of je hem al hebt, maar ik heb mijn usb verloopje hier gekocht: http://www.kleinspul.nl/index.php?productID=347
Site ziet er niet echt heel mooi uit, maar het is allemaal te vertrouwen en netjes geregeld
 
HtheB's Avatar
Moderator | Posts: 3,715 | Thanked: 7,419 times | Joined on Dec 2009 @ Bize Her Yer Trabzon
#168
ik heb het gewoon vanuit eBay gekocht voor euh, 70 cent ofzo (free shipping!)
__________________
www.HtheB.com
Please donate if you think I'm doing a good job.
 
blipnl's Avatar
Posts: 279 | Thanked: 231 times | Joined on Apr 2010 @ Holland
#169
Bij de Mediamarkt hangen ze gewoon in de schappen, kan wel zijn dat je er tot 6.99 eur voor moet dokken maar dan heb je wel meteen resultaat.

Helaas heb ik nog niet mijn toetsenbord kunnen aansluiten (werkend) terwijl mijn usb stick het wel doet. Ik kijk wel of het toegewijde forum met ideetjes komt. Groeten
__________________
Is that a N900 in your pants or are you just happy to see me?
 
Posts: 1,163 | Thanked: 1,873 times | Joined on Feb 2011 @ The Netherlands
#170
Originally Posted by blipnl View Post
Bij de Mediamarkt hangen ze gewoon in de schappen, kan wel zijn dat je er tot 6.99 eur voor moet dokken maar dan heb je wel meteen resultaat.

Helaas heb ik nog niet mijn toetsenbord kunnen aansluiten (werkend) terwijl mijn usb stick het wel doet. Ik kijk wel of het toegewijde forum met ideetjes komt. Groeten
Verschillende modes(high speed, low speed) proberen, sommige toetsenborden hebben low speed nodig andere weer full of high. Ook extkbd is een must-have voor taalinstellingen voor een aangesloten toetsenbord, ook moest ik het n900 keyboard outsliden voordat het toetsenbord volledig werkte in xterminal
 
Reply


 
Forum Jump


All times are GMT. The time now is 21:40.