Reply
Thread Tools
Posts: 11 | Thanked: 4 times | Joined on Dec 2009 @ Finland
#11
Sain omani perjantaina. Ensimmäinen rebootti tuli noin 20min paketin avaamisen jälkeen. Nyt ei enää käynnisty. Jumittaa kesken boottauksen. Hieman alkaa sarvi kasvaa.

Tekniikan maailmassa sanoivat että n900 on "lupaava alusta".

Niinpäniin.

Mahtaakohan tästä tulla toimiva ennen kuin uusi versio on jo myynnissä.
 
Posts: 65 | Thanked: 15 times | Joined on Oct 2009 @ Finland@Turku
#12
I've been looking at Verkkokauppa.com's N900 quantities and the website reports "yli 25" and yet they only seem to sell/deliver just a few per day.

Odd isn't?
 
Posts: 65 | Thanked: 15 times | Joined on Oct 2009 @ Finland@Turku
#13
Originally Posted by purgiaali View Post
Nyt ei enää käynnisty. Jumittaa kesken boottauksen.
What if you follow the instructions for flashing with Maemo flasher-3.5 and press "u" while turning it on? Still no worky-worky/progress?
I can't link to the instructions cause I'm using my N97..
 
tissot's Avatar
Posts: 1,839 | Thanked: 2,432 times | Joined on May 2009
#14
Originally Posted by purgiaali View Post
Sain omani perjantaina. Ensimmäinen rebootti tuli noin 20min paketin avaamisen jälkeen. Nyt ei enää käynnisty. Jumittaa kesken boottauksen. Hieman alkaa sarvi kasvaa.

Tekniikan maailmassa sanoivat että n900 on "lupaava alusta".

Niinpäniin.

Mahtaakohan tästä tulla toimiva ennen kuin uusi versio on jo myynnissä.
Sain puhelimen neljäs päivä ja itsellä on pyörinyt ilma mitään ongelmia tähän mennessä.
 
Posts: 24 | Thanked: 2 times | Joined on Nov 2009
#15
kiroilu ei onnistu englanniksi?wtf?olen päättänyt meditoida itseni odottamaan ensi viikon kun se nyt on siellä huollossa,mutta sen jälkeen ei pysty aikuisten oikeasti odottamaanonko kellään tietoa milloin sitä tulee lisää maahan?tuokin asia on niin perseestä että
 
tissot's Avatar
Posts: 1,839 | Thanked: 2,432 times | Joined on May 2009
#16
Originally Posted by teletappi View Post
kiroilu ei onnistu englanniksi?wtf?olen päättänyt meditoida itseni odottamaan ensi viikon kun se nyt on siellä huollossa,mutta sen jälkeen ei pysty aikuisten oikeasti odottamaanonko kellään tietoa milloin sitä tulee lisää maahan?tuokin asia on niin perseestä että
DNA:lta olivat sanoneet että uusi lähetys pitäisi tulla ensi viikolla.
On se ihme ettei se Nokia ymmärtänyt N97 ottaa opikseen. Noh toivottavasti oma puhelin pysyy kasassa.

Onko täällä kukaan saanut invisible shieldiä?
 
Posts: 20 | Thanked: 3 times | Joined on Nov 2009
#17
Boottiongelmia kellää? Tänää buutannu kaks kertaa, tosin 4-5h oli boottien välillä...
 
Posts: 74 | Thanked: 15 times | Joined on Dec 2009
#18
Kerran bootanu itsekseen. Bluetoothit ja mikit tuntuu pelittävän a ok.
Joku bugi laitteessa kyllä on mikä saa akun kulumaan nopeammin webbiselailun jälkeen, vaikka katkaisee yhteyden selailun jälkeen.

Pystytilaa jäin kaipaileen ja parempaa suorituskykyä flashiin.
Eikähän kummatkin tule kun on luvattu (flash 10:n luvataan olevan rautakiihdytetty).

Tässä vaiheessa tuntuu paremmalta kuin mikään muu kilpaileva tuote puhumattakaan erosta tämän alustan ja 5th editionin välillä

Vapaan lähdekoodin alusta ja vilkas kehittäjäyhteisö on ehdoton iso plussa. Sitä oikein tulee tarkastettua monta kertaa viikossa mitä extras-testingiin ja develiin on oikein tullut.

+ui
+paljolti ohjelmia ja lisää tulee ku sieniä sateella
+tehokas rauta
+näppäimistön laatu
+kikkailun vapaus (terminaali,extras repot)
+äänenlaatu ja jopa mukana tulleet kuulokkeet ovat hyvät
+vakaus (verrattuna symbianeihin jotka kaatu vähintään kerran päivässä)
+multitasking (ennätys on 12 selainikkunaa ja pikaviestintä ennen ku soitin alkoi pätkimään )

-pystytilan puute
-olisi kaivannut bl-4l akun
-flash tuki oli pettymys (monet muut kuin youtube videot eivät pyöri tai pätkivät liikaa ja suorituskyky on vähän kehno)
-ei d-padia
-task switcher olisi voinut saada oman napin kanteen
-kosketusnäyttö ei ole ihan tarkimpia mahdollisia (pieniin linkkeihin on hankala tökkiä kynälläkään kun näyttö ei ota just presiis kohdalleen vaikka kuinka kalibroi)
-liittimien sijoittelu on toodella omituinen (pystytilassa kuulokeliitin on laitteen pohjassa ja latausliitin ylhäällä)
-lukitusvivun sijainti oikealla/pohjassa (onneksi lukon voi avata virtanapista)

Mutta kaiken kaikkiaan olen todella tyytyväinen tähän laitteeseen ja vaikka nokian omasta mielestä tämä on vielä kehitysvaiheessa niin silti tuntuu valmiimmalta kuin yksikään s60 luuri mitä olen ikinä käyttänyt.
 
Posts: 24 | Thanked: 18 times | Joined on Nov 2009 @ Finland Vasa
#19
Bought my from gigantti got no problem so far. battery lasting about 2 days, checking som emails, internet when wlan is posible.
But running it on 2g cause saunalahti hasent turned on my new connection yet. Soon one week has gone. ****ing slow operator
 
RRuo's Avatar
Posts: 17 | Thanked: 2 times | Joined on Nov 2009 @ Finland
#20
Originally Posted by keljuk View Post
Mutta kaiken kaikkiaan olen todella tyytyväinen tähän laitteeseen ja vaikka nokian omasta mielestä tämä on vielä kehitysvaiheessa niin silti tuntuu valmiimmalta kuin yksikään s60 luuri mitä olen ikinä käyttänyt.

Minulla on ollut n900 nyt kohta kaksi viikkoa, eikä siinä ole sinänsä vikoja esiintynyt. Ei buuttailua, eikä sellaista, mutta tuo vertaaminen s60 laitteisiin tuntuu kummalliselta. Minun edelliset laitteeni E90 ja E71 ovat minulla toimineet varsin hyvin ja niiden kanssa olen oppinut käyttämään Nokia PC-suitea ja navigaattoria ja ellei minulla olisi edelleen E90 joutuisin nyt ostamaan navigaattorin ja jonkin Nokia puhelimen, jotta voisin käyttää nokia ovea.
Minulla on ollut osoitekirjassa soittaja ryhmiä ja erilaisia soittoääniä, jotta jo luurin soidessa on aavistus kuka on soittamassa, jottei ihan missä tahansa tilanteessa ole tullut tuhlattua aikaa joka lehtimyyjän jutuille.
N900 saattaa olla varsin hyvä laite, mutta sellaiselle, joka on tähän saakka käyttänyt Nokian E-sarjan laitteita, se on keskentekoinen nörttilelu, jolla on ihan kiva selata nettiä kotona oman wlanin alueella. Meillä kun suomessa on 3G verkko rakennettu vain suurimpiin asutuskeskuksiin ja muualla saadaan edelleen tyytyä GSM-verkkoon, jossa nettiselaimella ja sen nopeudella ei ole paljoakaan merkitystä.
Kaikkiaan minun tuntumani n900 on se, että kun featurelistaa tarpeeksi karsitaan, saadaan jäljelle jääneet ominaisuudet edes jotenkin toimimaan. Oikeastaan kapula on minusta ihan kiva pikkuinen mustalaatikko, vielä kun siihen saisi flässättyä symbianin.
 
Reply


 
Forum Jump


All times are GMT. The time now is 00:42.