Active Topics

 


Reply
Thread Tools
nikrohr's Avatar
Posts: 63 | Thanked: 123 times | Joined on Oct 2009 @ Zürich
#21
dank mine bemühige wege shazam für n900 etc... (petition uf maemo.ch)bechum i es tescht grät usglehnt.

bin mit shazam im gspräch das sie ihres app für n900/maemo entwicklet (grosses potential für de nokia music store)
 
Posts: 25 | Thanked: 1 time | Joined on Nov 2009
#22
jo ... sie sötte's mir zueschicke .. meinsch das ... isch es besser, wenn mes goht go hole ... ???
 
Posts: 29 | Thanked: 5 times | Joined on Nov 2009 @ Lausanne, CH
#23
Originally Posted by nikrohr View Post
dank mine bemühige wege shazam für n900 etc... (petition uf maemo.ch)bechum i es tescht grät usglehnt.
Na, dann mal viel Spaß damit! Freue mich schon auf einen ausführlichen Testbericht!
 
Posts: 59 | Thanked: 36 times | Joined on Nov 2009
#24
Originally Posted by God View Post
"1. Dez" gibts halt nümme. Es staht eifach immerno bi de online webpage, aber de neue datum isch 15. Dez. (und au ned bestätigt)
Ich hoffe das stimmt nöd. Han au bi digitec vorbstellt. Wänn die würklich scho wüssed, dass d'Grät erscht mitti Dezember chömed und eifach no afangs Dezember schriebäd zum möglischt viel vorbstelligä sicherä isch das a riesä Frechheit!

Wie isch das eigentlich bi digitec. Han no bstellt für än höcherä Pris. Chum ich jetzt automatisch dä günschtger über?
 
Posts: 97 | Thanked: 103 times | Joined on Sep 2009 @ switzerland
#25
Originally Posted by alex25 View Post
Wie isch das eigentlich bi digitec. Han no bstellt für än höcherä Pris. Chum ich jetzt automatisch dä günschtger über?
Nei, ebe nöd automatisch. Muesch alüte und das säge... die werdet d'afrog wiiterleite und öppe en tag spöter wirds aagpasst und chunsch es mail über wos no bstätigt wird.

Han das jetzt mehrmols gmacht (vo 899.- abe uf 709.- ), wenn i erstmol aglüte han hends no behauptet das es "normalerwis automatisch an tagespris aagpasst wird". Isch aber bi mir no nie so gsi, egal was ich bi digitec bstellt han.
 
Posts: 29 | Thanked: 5 times | Joined on Nov 2009 @ Lausanne, CH
#26
Originally Posted by ziller View Post
Nei, ebe nöd automatisch. Muesch alüte und das säge... die werdet d'afrog wiiterleite und öppe en tag spöter wirds aagpasst und chunsch es mail über wos no bstätigt wird.

Han das jetzt mehrmols gmacht (vo 899.- abe uf 709.- ), wenn i erstmol aglüte han hends no behauptet das es "normalerwis automatisch an tagespris aagpasst wird". Isch aber bi mir no nie so gsi, egal was ich bi digitec bstellt han.
Yup, war bei mir auch so: Kurze mail geschickt, Tag später war der Preis angepasst. Auf Nachfrage wurde mir auch bestätigt, dass das System die Preise nicht automatisch korrigiert.

@ziller: Wie isses, hattest Du schon die 899 überwiesen? Haben sie Dir den Differenzbetrag schon wieder zurückgeschickt?
 
Posts: 97 | Thanked: 103 times | Joined on Sep 2009 @ switzerland
#27
Originally Posted by demirole View Post
@ziller: Wie isses, hattest Du schon die 899 überwiesen? Haben sie Dir den Differenzbetrag schon wieder zurückgeschickt?
Ich wirds in züri go abhole und grad bar zahle...
 
Posts: 29 | Thanked: 5 times | Joined on Nov 2009 @ Lausanne, CH
#28
Das ist ein guter Plan... Sind nur 2h10 von hier, vielleicht sollte ich mich nächste Woche in den Zug schwingen... :-)
 
Posts: 97 | Thanked: 103 times | Joined on Sep 2009 @ switzerland
#29
Hehe, gell. Zu hause auf die lieferung zu warten wäre ja unerträglich
 
Posts: 29 | Thanked: 5 times | Joined on Nov 2009 @ Lausanne, CH
#30
eben eben...
Ich glaub so langsam verliere ich den Verstand, vielleicht sollte ich die nächsten 5/6 Tage einfach mal dem Forum fernbleiben...

Last edited by demirole; 2009-11-26 at 21:07.
 
Reply


 
Forum Jump


All times are GMT. The time now is 16:11.