Reply
Thread Tools
Posts: 145 | Thanked: 54 times | Joined on Feb 2011 @ Finland
#141
tervetulloo vuan! itellä ei oo ollu ongelmia usb-portin kanssa (luin jostain että nokia on myöhemmissä malleissa korjannut ko. vian) täältä foorumiltahan tosiaan löytääpi jos jonkinmoista vastausta ja kokeilemisen arvoista. itse nostin kellot 1100mhz:aan ja asensin faster transitions:in niin johan pyörii mukavasti.multiboottia olen itsekki harkinnut vaan en ole vielä aikaiseksi saanut vaikka olisihan tuo kivaa kokeilla jotain uutta.
meegoa odotellessa
 
Posts: 183 | Thanked: 33 times | Joined on Aug 2010
#142
Perkeleen hyvä puhelin. Kaikki luulee vaan että olen joku hakkeri kun säätelen kellotusta ja vilkuilen Conkya, käytän kaukosäädintä etc. Pelien puutetta auttaa kaverilta halvalla ostettu iPod Touch.

Last edited by tHMZ; 2011-03-28 at 15:56.
 

The Following User Says Thank You to tHMZ For This Useful Post:
Posts: 145 | Thanked: 54 times | Joined on Feb 2011 @ Finland
#143
eikö.tää oo vähän niinku hakkeriluuri? minusta ihan loistavaa että voi ite vaikuttaa asioihin puhelimessaan toisin kuin esim. symbianissa taikka minäpuhelimessa.
btw, on muuten ihan törkeen helppo purkaa ja kootakki tää n900 jotenka taas yks plussa lisää kun varaosatkin näkyy olevan aika halpoja.
 
shanttu's Avatar
Posts: 234 | Thanked: 281 times | Joined on Nov 2010 @ Helsinki
#144
Tervehdys vaan. Minulla tuo USB-portti hajosi kuukausi sitten ja sain parissa päivässä uuden raudan. Ainoastaan takakuori ja akku jäi vanhasta. 50 sovelluksen palauttaminen normi-backupilla vei pari tuntia.

Pidän saippuakotelostani hyvin paljon ja totean paksuutta ihmetteleville laitteen olevan tietokone, jolla voi soittaa.

Last edited by shanttu; 2011-03-28 at 18:08. Reason: Pieni typo
 

The Following User Says Thank You to shanttu For This Useful Post:
OVK's Avatar
Posts: 559 | Thanked: 1,017 times | Joined on May 2008 @ Finland
#145
Originally Posted by shanttu View Post
Pidän saippuakotelostani hyvin paljon ja totean paksuutta ihmetteleville laitteen olevan tietokone, jolla voi soittaa.
Ei se koko vaan miten sitä käyttää
 
Posts: 102 | Thanked: 23 times | Joined on Nov 2009 @ Finland
#146
Onko kellään käytännön kokemusta tuosta otterbox kotelosta? Oli vähän mielessä hankinta, näyttää ihan hyvältä eikä nuo ebayn hinnatkaan päätä huimaa. Lähinnä kiinnostaa miten tuo vaikuttaa luurin käyttöön...
 
Posts: 55 | Thanked: 17 times | Joined on Mar 2011 @ Finland
#147
Terve!

mitenhän paljon täällä on vielä suomalaisia n900 käyttäjiä, onko kaikilla vielä ihan ykköspuhelimena vai onko joku ajanut ohi tästä puhelimesta? Lisäks haluisin kysyä että onko kukaan koittanut koskaan archlinuxia asennella laitteeseen?
 

The Following User Says Thank You to joonne For This Useful Post:
Posts: 8 | Thanked: 1 time | Joined on May 2012
#148
Moi

Itse juuri "uuden"käytetyn n900 ostin, kun entisen ilmeisesti sim-kortin käsittelypiiri pimeni....
Aluksi mietin jotain muuta puhelinta, mutta kun lähtökohtana oli näppäimistö ja vähintään n900 ominaisuudet, niin valinta lista ei kovin kummonen ollut... No n900 on halpa ja "täydelllinen" minun tarpeisiiin...
 
Posts: 197 | Thanked: 65 times | Joined on Jul 2011
#149
http://talk.maemo.org/showpost.php?p...1&postcount=18

Ei olisi tuosta ollut kiinni? Simmiä ei tunnistanut mutta tuo auttoi
 
tangent's Avatar
Posts: 87 | Thanked: 124 times | Joined on Apr 2012 @ Finland
#150
Monikos aikoo päivittää Neo900:seen?
__________________

Jolla Phone 16GB (2nd in use).
Jolla Tablet 64GB (repaired).

3D modelling & printing.
CAD/CAM amateur.
Prusa i3 3D printer (Max Micron)
"Smith: Mr. Anderson, welcome back.
We missed you ."

 
Reply


 
Forum Jump


All times are GMT. The time now is 06:52.