Active Topics

 


Reply
Thread Tools
pixelgeek's Avatar
Posts: 41 | Thanked: 8 times | Joined on Nov 2009 @ Zürich, Switzerland
#101
Das isch jetzt fascht e chli gemein... aber han hüt es SMS vom Nokia Store Helsinki übercho und ha mis N900 chöne go abhole...
Noch de erschte paar Stunde umespiele, chani nume empfehle zum no chli durezhebe... isch eifach genial das Teil... zumindest für mich isches genau s'Richtige...
 
Posts: 59 | Thanked: 36 times | Joined on Nov 2009
#102
Originally Posted by ythomet View Post
... Und selbstverständlich haben sich diese pöhsen schweizer Distributoren das mit dem Anfang Dezember ja allesamt erträumt! Alle gleichzeitig...
Nur Digitec hät chli länger brucht um dänn Schlussändlich dä Termin z'korrigierä.

Uf äm Nokia Firmware Server isch übrigens witerhin kei Firmware für d'Schwizer Version verfügbar. Für all anderä Länder wo scho usgliefered wird scho (UK, Frankrich, Dütschland, Italien, ...). Das wird dä Grund si, wieso i dä Schwiz no kei N900 verkauft werded. Chönt also no chli länger durä. :-(
 
Posts: 20 | Thanked: 3 times | Joined on Nov 2009
#103
Usserdem fehlt nokia mit de swisscom en sehr grosse abnähmer, die wittered do halt ned sgrosse geld und belifered die andere vorhär.. schad
 
Posts: 25 | Thanked: 1 time | Joined on Nov 2009
#104
Wie sehts eigentlich in Frankrych oder Dütschland us ... sitzt do in Basel und ha jo beidi Länder in dr Nöchi .. ha geschtern mol bi Vodavone in Lörrach aglütte, aber die häns au nonig und wüsse au nitt wenn's chunnt.
Hätt Frankrich e Nokia Shop? und wo? Kennt öber vo euch e grössere Discounter in Frankrich oder Dütschland (region Basel) wo s'N900 hän ... oder sünscht halt in UK oder US bstelle? Goht das schnäller??

frooge über frooge ...

Andreas
 
Posts: 16 | Thanked: 0 times | Joined on Oct 2009
#105
einfach von amazon (sofort lieferbar) an packstation nahe grenze schicken lassen.
 
Posts: 20 | Thanked: 3 times | Joined on Nov 2009
#106
Originally Posted by johnnyt76 View Post
einfach von amazon (sofort lieferbar) an packstation nahe grenze schicken lassen.
EUR 599,97

isch doch vill ztüür dörte
 
Posts: 25 | Thanked: 1 time | Joined on Nov 2009
#107
Originally Posted by Netjer View Post
EUR 599,97

isch doch vill ztüür dörte
Jo sorry alles kasch nitt ha ... das isch halt so ... Agebot und Nochfroog macht dr Priis ... d'early adopters zahle immer dr höchschti priis ...

Andreas
 
Posts: 29 | Thanked: 5 times | Joined on Nov 2009 @ Lausanne, CH
#108
Originally Posted by ahupfer View Post
Wie sehts eigentlich in Frankrych oder Dütschland us ... sitzt do in Basel und ha jo beidi Länder in dr Nöchi .. ha geschtern mol bi Vodavone in Lörrach aglütte, aber die häns au nonig und wüsse au nitt wenn's chunnt.
Hätt Frankrich e Nokia Shop? und wo? Kennt öber vo euch e grössere Discounter in Frankrich oder Dütschland (region Basel) wo s'N900 hän ... oder sünscht halt in UK oder US bstelle? Goht das schnäller??
nokia.fr hatte es auf Lager, jetzt heisst es wieder pre-commande. amazon.fr und fnac.com haben es beide nicht. Auf fnac.ch isses angekündigt, im Laden (fnac Lausanne) habe ich es (noch?) nicht gesehen. Mit nokia shops an der Grenze sieht es ziemlich dünn aus...

Ach ja, bei nokia.it ist der Bestand wohl auch weg...
 
Posts: 25 | Thanked: 1 time | Joined on Nov 2009
#109
Ich bin mir schwer am Überlegen auf amazon.de zu bestellen ... dann hätte ich's am Montag in den Händen ...
 
Posts: 67 | Thanked: 28 times | Joined on Oct 2009 @ Switzerland
#110
Originally Posted by Netjer View Post
EUR 599,97

isch doch vill ztüür dörte
U werum bsteusch es nid eifach bi Amazon USA? Dert isch es zwar im Momänt o nid a Lager, aber ds Amerika schints es ja im Augemeine scho z gä, de wirds wou gly iträffe, u es choschtet nume US$ 550 (ca. CHF 530), das wird wou sogar mit Versandchöschte einiges günschtiger si aus i der Schwiz.
 
Reply


 
Forum Jump


All times are GMT. The time now is 22:05.