Reply
Thread Tools
jellyroll's Avatar
Posts: 435 | Thanked: 684 times | Joined on Apr 2012 @ Netherlands 020
#181
Weet iemand hoe je op nitdroid gingerbread met laatste updates gprs internet op een KPN simkaart moet instellen?
Ik heb de APN gegevens ingevuld maar krijg geen internetverbinding alleen een 3G indicator dat data verstuurt.
 
Posts: 48 | Thanked: 39 times | Joined on Aug 2010 @ Netherlands
#182
Nog een keer hoi!

Ik heb er ook een zwarte, 16GB N9 bij. Zijn er andere fijne medelanders die ook zo verliefd zijn op dit doodgeboren kind?
 
Posts: 290 | Thanked: 269 times | Joined on Apr 2010 @ Brussels
#183
Originally Posted by LavaCroft View Post
Nog een keer hoi!

Ik heb er ook een zwarte, 16GB N9 bij. Zijn er andere fijne medelanders die ook zo verliefd zijn op dit doodgeboren kind?
Niet van NL maar van BE.
Heb 2 x N9s 16gb en 64gb.

Geweldig toestel
 
Posts: 58 | Thanked: 43 times | Joined on Aug 2010
#184
N900 gebruiker hier! Met CSSU T3.1, Kernel_Power v50, SwapSet (extra geheugenruimte), moeilijke 'Swappolube' instellingen en overclock 900. En sinds deze week een WhatsApp port (Yappari) aan de praat! Ik was er al bang voor: eerder WhatsApp aan de praat dan dat m'n nieuwe telefoon binnen is..
 
Posts: 48 | Thanked: 39 times | Joined on Aug 2010 @ Netherlands
#185
Arme N900 met al dat overclocken :<
 
Posts: 479 | Thanked: 1,284 times | Joined on Jan 2012 @ Enschede, The Netherlands
#186
Hee, nog meer kaaskoppen Een paar weken geleden heb ik een Buienradar-app gemaakt voor de N9. Met het k-weer van vandaag wel handig. Geschreven in pure QML (geweldig platform trouwens, nog nooit zo prettig een GUI geprogd!), maar ik gebruik wel meego-components en het is portrait-only; ik weet niet of en hoe makkelijk het te porten is naar de N900. Maar wellicht heeft die allang een buienradar-app.
 

The Following 5 Users Say Thank You to Fuzzillogic For This Useful Post:
Wasmachinemann-NL's Avatar
Posts: 386 | Thanked: 1,094 times | Joined on Aug 2011 @ Netherlands
#187
Originally Posted by Fuzzillogic View Post
Hee, nog meer kaaskoppen Een paar weken geleden heb ik een Buienradar-app gemaakt voor de N9. Met het k-weer van vandaag wel handig. Geschreven in pure QML (geweldig platform trouwens, nog nooit zo prettig een GUI geprogd!), maar ik gebruik wel meego-components en het is portrait-only; ik weet niet of en hoe makkelijk het te porten is naar de N900. Maar wellicht heeft die allang een buienradar-app.
Dat ziet er wel nice uit..
 
Wasmachinemann-NL's Avatar
Posts: 386 | Thanked: 1,094 times | Joined on Aug 2011 @ Netherlands
#188
Ik heb mijn N900 nu precies een jaar, Conclusie: Beste smartphone die ik ooit gehad heb, 3-4 maanden geleden heb ik hem voor het eerst geflashed.
Ik heb nu CSSU testing, Swappolube, KP50+950mhz overklok, en ik heb die Nokia video uitgezet, en ik ben mijn stylus kwijt, !
edit: gevonden! met dank aan mijn juf op school

Last edited by Wasmachinemann-NL; 2012-06-15 at 15:25.
 
Posts: 143 | Thanked: 205 times | Joined on Apr 2008
#189
Ok, beetje off-topic maar ik schrok me rot van de prijzen in .nl een tijdje terug. Woon nu in Hamburg en betaal http://www.o2online.de/nw/support/mo...o2o-packs.html 10€/1Gb op mijn pre-paid.
Goedkope aanbieders?
 
Posts: 290 | Thanked: 269 times | Joined on Apr 2010 @ Brussels
#190
Originally Posted by Fuzzillogic View Post
Hee, nog meer kaaskoppen Een paar weken geleden heb ik een Buienradar-app gemaakt voor de N9. Met het k-weer van vandaag wel handig. Geschreven in pure QML (geweldig platform trouwens, nog nooit zo prettig een GUI geprogd!), maar ik gebruik wel meego-components en het is portrait-only; ik weet niet of en hoe makkelijk het te porten is naar de N900. Maar wellicht heeft die allang een buienradar-app.
Ziet er goed uit!
Goed gedaan!
 
Reply


 
Forum Jump


All times are GMT. The time now is 17:37.